În această situație, organizațiile criminale dezvoltă noi planuri de a fura bunuri.

In questa situazione, le organizzazioni criminali stanno sviluppando nuovi piani per rubare beni.

Până de curând, principalele sisteme de furt de bunuri au fost: a) crearea de întreprinderi pseudo-transport; B) achiziționarea de întreprinderi de transport înșelătorie în bună stare. Astfel de mutări și-au continuat activitățile până când un lot mare de mărfuri lichide de mare valoare a căzut în mâinile lor, după care mașinile cu mărfurile au dispărut.

Ultimele știri ale UE arată că bunurile primite de la angajatorii lor au început să jefuiască șoferii migranți. Din cauza lipsei de șoferi, transportatorii trebuie să utilizeze nu numai neexperimentați, ci și șoferi săraci. Asta e folosită de escroci.

Un exemplu de viață.

Pentru a livra produsul său cu acțiune rapidă, clientul a cerut un loc sigur, care a lucrat pentru o lungă perioadă de timp. Transportatorul a încredințat livrarea a doi piloți ucraineni, care timp de o lună și jumătate au lucrat în companie.

Un esempio di vita. După ceva timp după încărcare, echipamentul GPS de la bord a încetat să transmită semnalul, iar șoferul a vorbit la telefon. În acest caz particular, vigilența expeditorilor, care au reacționat foarte rapid la o situație neobișnuită, i-a împiedicat pe escroci să comită furturi, dar din când în când se raportează furturi de succes.Companiile occidentale sunt folosite pentru a lupta împotriva penuriei de șoferi cu ieșiri de muncă din țările din Europa de Est. De exemplu, șoferii polonezi călătoresc activ în Germania, unde salariul este de o dată și jumătate mai mare. Șoferii polonezi, la rândul lor, provin din România, Moldova, Ucraina și Belarus.

Dar chiar și această sursă, conform statisticilor, este semnificativ redusă.

Aproximativ 20% dintre transportatorii auto din Polonia au o problemă infamă cu personalul șoferului, iar 60% până în prezent vorbesc doar de dificultăți periodice.

În Lituania domnește un deficit sever de șofer. Potrivit agenției de ocupare a forței de muncă din Lituania 2016 au fost angajați 13 000 de străini, 87% dintre aceștia fiind șoferi de camion.

Ma anche questa fonte, secondo le statistiche, è notevolmente ridotto.

În Belarus, în decembrie 2017, baza de date a Administrației de Stat pentru angajarea de locuri de muncă pentru șoferi a fost de trei ori mai mare decât candidații.Potrivit PwC, în 2006 în Polonia erau aproximativ 300 de mii. permis de conducere categoria B sau B, și în 2011 – doar 48 de mii.

După căderea Bundeswehr în 2011, serviciul militar a redus afluxul de șoferi tineri în Germania: aproximativ 15 mii de persoane pe an au primit permis de conducere în armată.

Unul dintre motivele pentru care tinerii din Europa aleg alte profesii este costul ridicat al dobândirii profesiei internaționale de șofer și al condițiilor grele de muncă. De exemplu, costul tuturor cursurilor necesare pentru obținerea permisului de conducere în Polonia este de aproximativ 8,5 mii. Ruble (2000 UAH.

Rusia se ocupă, de asemenea, cu reducerea afluxului de camionagii. În 2017, numărul de noi proprietari de categoria de conducere a scăzut la 106 400 124 600, în 2016, la rândul său, permisul de conducere din clasa ” D ” a primit 37 900 (în 2016 — 42 300).

Un alt motiv pentru atractivitatea scăzută a profesiei de conducere pentru tineri este dezvoltarea tehnologiei fără pilot.

Testele camioanelor fără pilot au trecut deja, în special Uber, Waymo, Starsky Robotics. Este puțin probabil ca în următorii 10 ani bezzałogowce să înlocuiască șoferii, dar având în vedere perspectivele cererii pentru această profesie în viitor, tinerii aleg mai multe activități specifice.Aproximativ 70% dintre șoferii de camioane din Spania au peste 50 de ani (controlul total al traficului spaniol).

În 2016, în Germania, doar o treime din conducătorii auto cu permis de conducere de categoria A sau sub vârsta de 45 de ani; aproximativ 66% șoferi internaționali în următorii 15 ani, pentru a părăsi profesia (Asociația Germană, asociată-în străinătate).

În Regatul Unit, niciun șofer nu crește până la 50 de persoane pe zi; vârsta medie a șoferilor este de aproximativ 55 de ani (ziarul Sun).

Aproximativ 100.000 de șoferi lipsesc în Polonia; cel mai mare grup de camioane cu vârste între 45 și 50 de ani (Agenția de consultanță PwC)

 

Recent articles

În această situație, organizațiile criminale dezvoltă noi planuri de a fura bunuri.

Până de curând, principalele sisteme de furt de bunuri au fost: a) crearea de întreprinderi pseudo-transport; B) achiziționarea de întreprinderi de transport înșelătorie în...

Lipsa conducătorilor auto calificați a dus la o creștere a valorii lor de piață.

Potrivit studiului, serviciul de Internet GorodRabot.ru la sfârșitul lunii februarie-martie 2018, plățile liderilor internaționali din Rusia au crescut cu aproximativ 11%. Cu toate acestea, în...

Logistica începe construcția celei mai mari structuri de pe piață a operatorilor logistici

Servicii logistice de uscare și transbordare a capitalei și a regiunii Mazovia. Noua facilitate va fi în Sokołowie pe teritoriul Panattoni Parc din Varșovia...

Leave a reply

Please enter your comment!
Please enter your name here